دکتر محمد جواد ظریف
دکتر ظریف در برنامه دید در شب
اسفند ۱۵, ۱۳۹۴
رضا رشیدپور علی نصیریان
بازگشت به فضای مجازی
فروردین ۲۸, ۱۳۹۵

بازگشت به رسانه ملی با برنامه صفر صفر

رضا رشیدپور

این برنامه در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تولید می شود و به بعضی مسایل اخلاقی و اجتماعی دروغ، ریا، معضلات رانندگی و… می پردازد که باید به صفر برسند.

«روز بیست و نهم اسفند ، پس از سالها دوری از خانه ، گفتند که سوتفاهم ها حل شده و می توانم به تلویزیون بروم . نمی خواهم پنهان کنم خوشحالی ام را . دلم تنگ شده بود . اندازه ی همه ی روزهای سخت و شب های بلند که به مردم سرزمینم فکر می کردم و ماندن و تلاش کردن و امیدوار بودن را ترجیح می دادم …. رشیدپور همان است که بود و همان هم خواهد ماند . تنها چیزی که عوض شده ، رنگ نگاه مدیران رسانه است که آرزو می کنم فصلی نباشد . به شما قول می دهم که همیشه صادق بمانم و هرگز کلامی نگویم که طبع بلندتان را بیازارد . ساده بگویم . من فرزند این سرزمینم . مثل برادر شما . رفیق شما …. من را از جنس خودتان بدانید و کمکم کنید . جز شما کسی را ندارم . مجله صفر صفر خیلی هول هولکی پا گرفت . دوستان خوبم در شبکه سه می خواستند که هر چه زودتر به آنتن برگردم و صد البته که خود من هم اشتیاق داشتم . مگر می شود لذت هم کلامی با این ملت فهیم را به فرداها واگذار کرد ؟ می دانم که ایرادهای زیادی دارد . از دکوری که اصلا نیست (!) تا نظمی که فدای هیجان من می شود . خوشحالم که تحملم می کنید . این چند شب عید را سخت نگیرید تا دورهم باشیم و من هم از وسعت نگاه پر مهر شما بی نصیب نمانم . قول می دهم که یک برنامه ی کاملا خاص و حرفه ای از یکم اردیبهشت ماه تقدیمتان کنم. در مورد دید در شب هم هر دستوری بدهید من اطاعت خواهم کرد . الهی من قربانتان بروم . یادتان باشد که ما با هم رفیقیم …»

برنامه صفر صفر در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۴ از شبکه ۳ سیما پخش می شود .

6 دیدگاه

  1. شکیبا گفت:

    سلام و نوروزتان مبارک .
    به داشتن هم وطنی مثل شما افتخار می کنم

  2. mahrad گفت:

    سلام رضا جون عزیز اگه میشه حبیب محبیان رو در برنامه دید در شب با ایشون ی گفتگو کنین که چی شد امدن از این سوال ها مرسی

  3. حسن گفت:

    سلام، آقای رشیدپور، با اینستاگرام که خداحافظی کردید و فقط می ماند توییتر که در آن فرهنگ حرف اول را میزند.با نام شما ۴ اکانت توییتر وجود دارد، لطفا مشخص کنید کدام متعلق به شماست. ممنون

  4. سلام آقا رضای عزیز
    برنامه صبحگاهی شما در شبکه سه که از چهارم اردیبهشت قرار بود شروع بشه چی شد ؟؟؟؟
    خیلی چاککککککرم با تشدید ک 🙂 بقول خودتون

  5. سید محمد حسینی گفت:

    سلام بنده می خواهم ایمیلی را به برنامه حالا خورشد بفرستم ولی قادر به پیدا کردن ایمیل این برنامه را ندارم.
    کسی از عزیزان ایمیل این برنامه را دارند. متشکرم

  6. شهلا گفت:

    ممنون از برنامه پر بینندتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *