تبریک روز خبرنگار/ هیچگاه جرات نکردم خودم را خبرنگار بدانم
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶

رضا رشیدپور مجری «بمب» شد

تهیه کننده «بمب» از جزئیات این مسابقه تلویزیونی جدید با اجرای رضا رشیدپور که از ابتدای ماه آبان روی آنتن شبکه سه می رود خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محمدرضا رضائیان تهیه کننده «بمب» در توضیحاتی درباره ساخت این مسابقه تلویزیونی بیان کرد: در حال ساخت برنامه ای جدید برای شبکه سه هستیم که مسابقه بزرگ «بمب» نام دارد. رضا رشیدپور این برنامه را اجرا می کند و تفاوت زیادی با تجربه قبلی ای دارد که تیم برنامه سازی ما با اقای رشیدپور داشته است.

وی درباره اجرای رشیدپور در این مسابقه توضیح داد: در این برنامه با اجرای متفاوتی از رشیدپور مواجه خواهیم شد که این جنس از اجرا را پیش از این در برنامه هایش تجربه نکرده است و فضای جدیدی دارد.
تهیه کننده «بمب» درباره تولید این مسابقه و ویژگی های آن یادآور شد: «بمب» جذابیت های بالایی دارد و در این روزها که مردم به روحیه بخشی و برنامه های مفرح نیاز دارند این برنامه سرگرم کننده است. برهمین اساس در مشورت هایی که اتاق فکر برنامه با مدیران شبکه داشت به این نتیجه رسیدیم که شاید بهتر باشد در چنین فضایی از ساختاری هیجان انگیز و پرانرژی تر استفاده کنیم.
وی با اشاره به ایده مسابقه «بمب» تصریح کرد: «بمب» برگرفته از یکی از پربیننده ترین مسابقه هایی است که در دنیا در حال برگزاری است و در بیش از ۲۰ کشور در رنکینگ موفق ترین برنامه ها قرار دارد. ما هم تلاش کردیم با استفاده از آن پلتفرم، ساختار این مسابقه را در کشور خود پیاده سازی کرده و براساس محتوای مورد نظر خود ایرانیزه کنیم. به نظرم مخاطب از تماشای این برنامه لذت می برد و استقبال زیادی از آن خواهد شد.
رضائیان عنوان کرد: باید این نکته را در نظر داشت که این مسابقه صرفا سرگرمی نیست و در بخش های مختلف، محتوایی کاربردی خواهد داشت تا آگاهی بخشی را هم به همراه داشته باشد.
وی با اشاره به ایده تولید مسابقه های موفق جهانی گفت: «عصر جدید» توانست یکی از الگوهای برنامه سازی موفق را ایرانیزه کند تا ما از سایر کشورها عقب نباشیم فکر می کنم این مسابقه هم بتواند سطح برنامه سازی تلویزیون را جلو ببرد.
این تهیه کننده درباره وضعیت برنامه «اتفاق» نیز توضیح داد: ما بهمن ماه ۹۸ ساخت برنامه «اتفاق» را شروع کردیم و تصمیم داشتیم برنامه، ساختاری شبیه به تد داشته باشد و ارائه هایی با موضوع علمی، مفاهیمی را به مخاطب منتقل کند. با این حال ساختار برنامه های «تد» تماشاگر محور است و تعداد زیادی از تماشاگران باید در استودیو حضور داشته باشند. به همین دلیل هم ما استودیویی با گنجایش ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر تماشاگر ساخته بودیم و متاسفانه با شروع کرونا با مشکلات زیادی مواجه شدیم که عملا آن ساختار با تعداد تماشاگران بالا مانع ادامه برنامه می شد.
وی در پایان درباره زمان پخش برنامه اعلام کرد: مسابقه در حال ضبط است و با پایان ماه صفر و در اوایل آبان ماه این برنامه دو شب در هفته حوالی ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می رود.
حمید مراوندی مجری طرح و پیمان قانع طراح دکور و مدیر هنری پروژه است.

3 دیدگاه

  1. محمد گفت:

    آقای رشیدپور صحبت هات با آقای رسایی یادت هست گفتی همه تحریم ها برداشته شده و از برجام دفاع میکردی؟؟ آقای رسایی گفت تاریخ قضاوت میکنه، اگه مردی بیا از مردم و آقای رسایی عذرخواهی کن، در غیر این صورت مرد نیستی.

  2. متاسفم از اینکه نام این برنامه به اصطلاح شاد را با نام نامبارک ( بمب ) آراستید .

  3. Arshia گفت:

    آقای رشیدپور من خیلی دوست داشتم توی برنامه ایوا ثبت نام کنم ویکی آرزوهام این بود که ps4 داشته باشم اما خیلی گرونه و نمیشه خرید
    نمیشه یکاری کنید؟؟
    البته ثبت نامم میخوام بکنم نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *