تبریک روز خبرنگار/ هیچگاه جرات نکردم خودم را خبرنگار بدانم

آخرین وضعیت جسمانی رضا رشیدپور
بهمن ۶, ۱۳۹۵
رضا رشیدپور مجری «بمب» شد
مهر ۲۸, ۱۳۹۹

تبریک روز خبرنگار/ هیچگاه جرات نکردم خودم را خبرنگار بدانم

«بیست و چهار سال است که برنامه ساز رادیو و تلویزیون هستم، مدت‌ها ستون‌نویس روزنامه های مختلف بوده‌ام، سردبیری یک مجله فرهنگی بر عهده‌ام بود، یک سال سردبیر روزنامه بودم، حتما برخی از گفت وگوهایم با چهره‌های سرشناس را دیده‌اید … اما هرگز جرات نمی‌کنم خودم را ژورنالیست یا خبرنگار بدانم.

از بس که این کلمه برایم با عظمت و شریف است. خبرنگاری سواد می‌خواهد و صداقت. شرافت می‌خواهد و شهامت. من کجا و آن همه شایستگی کجا … روز خبرنگار را به دوستان خوب رسانه‌ای تبریک می‌گویم. یادمان نرود شهید صارمی عزیز و دیپلمات‌های به خون غلتیده در مزارشریف را … بهشت نصیبشان باد.»

 

رضا رشیدپور-هنر صدا

4 دیدگاه

  1. علیرضا لک گفت:

    سلام آقای رشیدپوربا تشکر از حالا خورشید لطف کنید مشکل ما هم پخش کنید شاید یکی پیدا بشود و جواب بدهد.
    در ارتباط با قانون( تمام دانش آموزان بعد از دیپلم حق ادامه تحصیل در داخل و خارج از کشور رادارند) مجلس شورای اسلامی یهویی کلمه خارج را از قانون فوق برداشته است.
    و فرزند من و خیلیهای دیگر که در مدرسه بین الملل تحصیل می کنند و سالها به انگلیس درس خوانده اند و قادر به دادن کنکور فارسی نیستند و این جوری با سرنوشت بچه ها بازی می کنند. باید حداقل کاری کنند که قانون عطب به ما سبق نشود . متشکرم -لک

  2. هادی گفت:

    سلام.
    دیدگاهتون راجع به تاخیرهای هواپیمایی شرم اور بود رشیدپور عزیز
    قرار نیست چون از بدنه ی هواپیمایی هستین حمایت غیر منطقی کنین
    برای منفور شدن بهترین راه رانتخاب کردین

  3. سرباز گفت:

    سلام و خسته نباشی.

    اقای رشید پور لطفا کمی منصف باشید و از حال و روز سربازان وطن بگویید. از بیمه و حقوقشان در دوران خدمت. از دور بودنشان از خانواده. از راه های دور. از سربازان لب مرز. کم لطفی نکنیم کمی هم از شغل نظامی بگویید.

    راستی به دوستتان رامبد بگویید یک بار هم که شده شادی برنامه اش را به سربازان تقدیم کند. ممنون

  4. سلام بابت امروز با حضور خانم دکتر فردوسی با موضوع پرخاشگری دیشب اخبا گفت در ترمینالی برای یه بلیط مسافری کارمند ی را با چاقو کشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *